Westkust USA.reismee.nl

Dag 20 : San Francisco

Was er gisteren op de tram richting Fishermans Wharf, een behulpzame dame die zei dat we niet te voet van pier 29 naar de Golden Gate Bridge konden, dan werd vandaag het tegendeel bewezen. Na wat goede tips van de housekeeper zijn we op pad gegaan. Vandaag puur benenwerk. Via Marketstreet naar union Square. China Town was compleet iets anders dan we tot nu toe gezien hebben. Echte winkels ipv van een hoop restaurants. Van China Town gingen we naar Hobardstreet, zij noemen het hier Crookedest street. Wie herinnert zich niet het korte kleurrijke kronkelstraatje uit de fim. De straten zijn hier inderdaad erg stijl, ook zoals in de film. Links en rechts zagen we ook de fameuze cable cars passeren. Vandaar ging het richting Golden Gate bridge. Nadien hebben we Fishermans Wharf eens deftig bekeken en zijn we via het Financial District terug naar ons logement gestapt. San Francisco te voet verkennen was de moeite waard maar we hadden 's avonds wel 20 km op de teller staan. Morgen vertrekken we naar Cambria. De terugweg naar L.A. begint.

Huguette & Leo

Hallo Arlette en Danny, wij Volen dagelijks uw escapades. Super. Eigenlijk zijn we wel een beetje fel jaloers. Nog veel plezier. Huguette & Leo.

Danny en Hilde

Wij hebben iedere dag met belangstelling gevolgd.
Jullie hebben iets prachtigs gedaan.
Nog veel succes met het vervolg en de terugreis.
groetjes!

Danny en Hilde

Danny

We zitten wel een heel eind van huis maar nu en dan eens een reactie van het thuisfront doet ook deugd. Bedankt. We hopen dat jullie ook wat genoten hebben van de virtuele reis.

Karlijn

Absoluut genoten van jullie blog!!!

Gaat deze nog verder eens jullie thuis zijn :)

Groetjes