Westkust USA.reismee.nl

Dag 22 : Terug naar L.A.

Vanmorgen zijn we na ons "intercontinentaal" ontbijt nog een korte wandeling gaan maken langs het strand. Stel je van de ronkende naam niet teveel voor. Koffie, wat fruit en weer die verdomde muffin. Met amper 11° wisten we weer hoe het thuis moet zijn. Vandaag deel 2 van onze sightseeing langs highway 1. Het eerste deel van de rit zagen we niet veel omwille van de mist. Naarmate we dichter bij Santa Barbara kwamen werd het weer warmer en zonniger. Vanaf Santa Barbara hebben we ook eens geproefd van een file op zijn Amerikaans. Al sta je in de file, je staat niet stil. Tot een stuk voor Los Angeles zagen we prachtige stranden afgeboord met mobilhomes. Veel volk aan zee maar bijna niemand in het water. Op zo'n 70 km voor Los Angeles was het zo hectisch dat er van rondkijken geen sprake meer was. Blijkbaar wilde iedereen naar L.A. Later zagen we op het nieuws dat Hollywood weer wat te vieren had. Uiteindelijk zijn we rond halfzes veilig en wel in ons logement aangekomen. De reis is afgelopen. We hebben in die 22 dagen 4985 km afgelegd en veel gezien. We hebben genoten vanaf dag 1, maar na 3 weken verheugen we ons ook op het weerzien van familie en vrienden. Bij deze willen we iedereen nog eens bedanken voor de leuke reacties. Morgenvroeg onze vierwieler weer binnenleveren en om 13:45 Hr stijgen we op

benny

welkom thuis .we kijken er al naar uit u terug tezien

saskia

goede terugreis en 't was geweldig om jullie te volgen, volgend jaar is 't aan ons!!!

carolina

Het zal een belevenis zijn om je alles te horen vertellen van de mooie foto's die we al gezien hebben, een goede terug reis en tot binnen kort ik kijk er naar uit om jullie terug te zien xxx