Westkust USA.reismee.nl

Dag 1 : Vertrek naar Los Angeles

Na een korte nacht zijn we vanmorgen om 6 uur met taxi Bart naar Antwerpen Centraal vertrokken. Wat eenvoudig leek, een TGV rit van Antwerpen naar Schiphol, was meteen fout . Omwille van werken op de HST lijn moesten we 3 keer overstappen. Eenmaal in Schiphol hadden we geen tijd over maar alles ging vlot. De vlucht en het eten waren goed. Die 11 uren zijn vrij goed voorbij gegaan. Tijdens de vlucht konden we een stukje van Groenland zien. Na een superzachte landing ging het naar de customs voor de nodige vingerafdrukken en foto's. Aansluitend hebben we onze wagen afgehaald. Een witte medium sized SUV Nissan. Murphy mocht echter niet ontbreken. Onze "Tom" liet me op het cruciale moment in de steek, net op het ogenblik dat ik L.A moest binnendrijden. Hals overkop een GPS moeten huren. Van de zogezegde rustige rijstijl is hier niets te merken. Even zot als thuis. Morgen beginnen we met de verkenning van LA

Marti

Geniet van jullie eerste nachtrust. Ik begin aan mijn werkdag ;-)
Veel plezier en ontdekkingen!

Carolina

Tommeke Tommeke Tommeke toch hoe durft hij. Laat jullie ontdekkingsreis nu maar vlot verlopen, wij kijken al weer uit naar het volgende nieuws !!!