Westkust USA.reismee.nl

Dag 2 : dagtocht van L.A.

Vandaag zijn we na een korte nacht vroeg van start gegaan. We zijn begonnen in Hollywood met een bezoek aan de Hollywood Bowl, de place to be voor concerten. Vervolgens ging het naar Hollywood Boulevard met Walk of Fame, Mann's Chinese Theater en Beverly Hills als meest bekende punten. Links en rechts nog even gekeken naar de "speciale winkeltjes" waar de sterren shoppen. (onze bankaarten zijn daar niet bruikbaar......) Na een snelle hap op Farmers Market, een winkelcentrum, trokken we naar La Brea Tar pits, Paramount studio's en Melrose Avenue om maar enkele dingen te noemen. Nadien ging het richting Downtown met Chinatown ( zitten blijkbaar overal), Wall Disney Hall en Olvera Street, blijkbaar het oorspronkelijke L.A. Vandaag vierden ze hier Labour Day, de tegenhanger van onze 1 mei. Dat leverde hier en daar nog een extraatje op. Om de dag af te sluiten hebben we dan nog maar een fikse wandeling gemaakt naar Venice Beach en 3th street. Hier was overal wel iemand bezig met een street act gaande van breakdance, muziek tot gewoon opvallen om geld te schooien. Morgen trekken we naar rustiger oorden en gaan we naar Kingman, een tussenstop naar de Grand Canyon.

Marleen

Hoi Danny,

Ook nog tijd om een beetje te sporten? Nog geen ontwenningsverschijnselen? :-)

veel plezier, geniet ervan,
Marleen en Bart

Danny

Gisteren 2 uur flink gestapt . Ik schat rond de 14 km. Vandaag zijn we toegekomen in Kingman, en hier is een FItnesszaal !!! Dadelijk testen :-)