Westkust USA.reismee.nl

Dag 5 : Op naar Page

Jetlag heeft ook zijn voordelen. Je moet je niet pijnigen om vroeg op te staan. Om 6 uur stonden we al op de Zuid rim om de zonsopgang te kunnen zien. Prachtig om het spel van schaduw en zon aan het werk te zien. Na een wandeling op "Bright Angel" zijn we via de oostelijke uitgang naar Page vertrokken. Tijdens deze scenic drive zijn we nog op verschillende uitkijkpunten gestopt. Vlak voor Page zijn we nog gaan kijken naar Horse Shoe Bend. Even slikken ! Mooi om te zien, maar met 34 ° graden bergop in het losse zand. Zweten en puffen ! In Page zijn we met de boot naar de Glen Canyon dam gevaren, en vervolgens naar Antelope Canyon. Hot item : terwijl we op ons terrasje dit zitten te schrijven, zijn we getuige van een arrestatie op zijn Amerkaans. 3 wagens komen uit alle hoeken aangestoven, en er wordt met veel kabaal 1 ventje tegen de grond gelegd.

sara

NICEEEEEEEEEEEEEE , echte amerikaanse actie

Marti

Prachtige foto's !!
Dat boottochtje was echt iets voor mij!
IDD zo indrukwekkend natuurschoon is soms niet op foto vast te leggen.

Danny Dalemans

Jullie hoeven niet meer naar de sixties in Bokrijk te gaan.
Je hebt er zelf tussen gezeten.
De natuurbeelden zijn prachtig. En er gaat inderdaad niets boven het zelf beleven en meemaken.
Geniet verder en tot de volgende !
Danny en Hilde

benny copermans

Prachtige foto's !!! Sta al te popelen voor de compilatie te zien . dat van het leren kaart lezen en u werkgever daar moet ik nog iets aan toevoegen . daar heb ik een prachtige vriend ontmoet bedankt "leger"

Danny

De dvd maken gaat moeilijk worden. We zitten s'avonds al te overleggen wat we gaan posten :-) . Maar moeilijk gaat ook, dus.....

carolina

Dat is voor u een peulschilleke als je er aan bezig zijt, als we zien hoe je die reis hebt georganiezeert amai nog nie dan gebruikt ge maar meer dvds dan zien we al het mooie wat jullie meemaken het is echt sjiek !!! wij genieten evenzeer mee als we het zien :-)))))